Okulumuzda 23 Nisan ulusal egemenlik ve Çocuk bayramı kapsamında kutlama programı yapıldı. Emeği geçen öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Okulumuzda kutlu doğum haftası programı yapıldı. Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederi.
Kütüphane haftası kapsamında okulumuz öğretmen ve öğrencileri ile çayırda kitap okuma etkinliği gerçekleştirildi.
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda ?
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan şüheda.
( Mehmet Akif Ersoy)
Çanakkale Zaferinin 109. yılı kutlu olsun.
Şehitlerimizi saygıyla anıyoruz.
Bilim ve teknoloji haftası ile pi günü pano çalışmalarımız. emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.
12 Mart istiklal marşının kabulü ve Mehmet Akif ERSOY'u anma programı yapıldı. Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Okulumuzda düzenlediğimiz mangala turnuvasında derece alan öğrencilerimiz ilçede düzenlenen mangala turnuvasına katıldılar. Okulumuz adına yarışmaya katılan öğrenciler keyifli vakit geçirdiler. Verdikleri mücadele için öğrencilerimize teşekkür ederiz.
Çocuk gelişim uzmanı ve davranış analisti Tanyel SÜZER Hanımefendiye belediyeler ve muhtarlıkların görevleriyle ilgili verdikleri bilgilerden dolayı teşekkür ediyoruz.
Mrt
2. dönem okul aile birliği toplantımızı gerçekleştirdik. Katılımlarından dolayı velilerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ederiz.
https://bursaodm.meb.gov.tr/www/konu-soru-dagilim-tablolari-2-donem/icerik/237 konu soru dağılımlarına linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Şbt
Öğrencilerimize ritim çalışması yaptırarak katkılarını sunan Gökçe GÜRÇAY Bey'e teşekkür ediyoruz.
short introduction
We plan to work on a problem with our students every month. While working with our students during this period, we plan to carry out our studies with an interdisciplinary approach in branches such as visual arts, information technologies, science, mathematics and music. In this way, our students will be given the opportunity to develop in every aspect and gain different perspectives. In this way, our students can both prepare for the future and gain ideas about a sustainable life and develop them. In other words, to ensure their development in terms of life skills. While doing this, it is aimed to ensure the development of 21st Century skills.
Our aims
To enable our students to work on solutions to the problems that exist around them.
Contributing to holistic development by providing the opportunity to work with different disciplines
To ensure that our students develop from different perspectives
To make them realize the existing problems.
To help them realize and develop sustainable living
Developing methods of using natural resources efficiently
It is aimed to ensure the development of 21st century skills.
Having the opportunity to work with peers from different schools in the same age group.
Business process
Our project will start in January, and in January, announcements will be made to the students, collection of parental permission documents of the students who will participate in the project, student, teacher and school promotions, logo design and pre-test application and analysis will be carried out. In February, a meeting will be held with my students and our activities will start with the 9 February Safe Internet Day activities. It will be in the form of creating a mental network for our students to produce solutions to the problems they see around them, and it is planned to complete the process with activities that will continue until May for these determined problems.
Expected results
The project will include the products produced by individuals who think project-based, invest in the future, are sensitive to their environment, are aware of problems, develop solutions to problems with an interdisciplinary approach, and are responsible and have the ability to work in groups.
kısa tanıtım
Her ay öğrencilerimizle bir problem üzerinde çalışmayı planlıyoruz. Bu dönemde öğrencilerimizle çalışırken görsel sanatlar, bilişim teknolojileri, fen bilimleri, matematik, müzik gibi branşlarda disiplinler arası bir yaklaşımla çalışmalarımızı yürütmeyi planlıyoruz. Bu sayede öğrencilerimize her açıdan gelişme ve farklı bakış açıları kazanma fırsatı sunulacaktır. Öğrencilerimiz bu sayede hem geleceğe hazırlanabiliyor hem de sürdürülebilir bir yaşama dair fikir edinip geliştirebiliyorlar. Yani yaşam becerileri açısından gelişimlerini sağlamak. Bunu yaparken 21. Yüzyıl becerilerinin gelişiminin sağlanması amaçlanmaktadır.
Amaçlarımız
Öğrencilerimizin çevrelerindeki sorunlara çözüm üretmelerini sağlamak.
Farklı disiplinlerle çalışma olanağı sağlayarak bütünsel gelişime katkıda bulunmak
Öğrencilerimizin farklı bakış açılarıyla gelişmelerini sağlamak
Mevcut sorunların farkına varmalarını sağlamak.
Sürdürülebilir yaşamı gerçekleştirmelerine ve geliştirmelerine yardımcı olmak
Doğal kaynakların verimli kullanılmasına yönelik yöntemlerin geliştirilmesi
21. yüzyıl becerilerinin gelişiminin sağlanması amaçlanmaktadır.
Farklı okullardan aynı yaş grubundaki akranlarıyla çalışma fırsatına sahip olmak.
İş süreci
Projemiz Ocak ayında başlayacak ve Ocak ayında öğrencilere duyurular yapılacak, projeye katılacak öğrencilerin veli izin belgelerinin toplanması, öğrenci, öğretmen ve okul tanıtımları, logo tasarımı ve ön test uygulama ve analizleri yapılacaktır. gerçekleştirilecektir. Şubat ayında öğrencilerimle bir toplantı yapılacak ve faaliyetlerimiz 9 Şubat Güvenli İnternet Günü etkinlikleriyle başlayacak. Öğrencilerimizin çevrelerinde gördükleri sorunlara çözüm üretmeleri için zihinsel bir ağ oluşturulması şeklinde olacak olup, belirlenen bu sorunlara yönelik Mayıs ayına kadar devam edecek etkinliklerle sürecin tamamlanması planlanmaktadır.
Beklenen sonuçlar
Projede, proje bazlı düşünen, geleceğe yatırım yapan, çevresine duyarlı, sorunların farkında olan, disiplinlerarası yaklaşımla sorunlara çözüm geliştiren, sorumluluk sahibi ve çalışma becerisine sahip bireylerin ürettiği ürünler yer alacak.
Öğrencilerimiz Bursa AFAD Eğitim merkezini ziyaret etti. Burada ülkemizde yaşanmış ve yaşanma ihtimali olan afetlerin similasyonlarına katılarak afet esnasında nasıl davranmaları gerektiği konusunda eğitimler aldılar.